środa, 16 września 2015

LAMPA

        Jakieś pół roku temu dostałam od znajomego mojego A lampę. Bidulka ostatnie swoje lata mieszkała w piwnicy, wciśnięta w kąt. Zakurzona, zapomniana.
Gdy ów znajomy wspomniał mojemu A, że robi porządek w piwnicy, no nie mogłam przepuścić takiej okazji!!!
 Tak więc z ogromną radością zabrałam ją do nowego domu.
Brak pomysłu głównie na klosz spowodował, że stała tak, jak ją przyniosłam przez te pół roku....Skandal !
Aż, pewnego dnia mnie oświeciło!
Kilka dni wcześniej zakupiłam w SH spódnice, z przeznaczeniem na poszewki. Dobrze, że od razu ich nie uszyłam! :)
Oto, jak powstawała moja nowa lampka....





                                    Przymiarka.... będzie ok





Już na swoim miejscu


Czeka mnie jeszcze przeszlifowanie żaluzji w komodzie, żeby wszystko do siebie pasowało.

Pozdrawiam Anna


                                                              
                                                                                                                                                                                         










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że mnie odwiedziłaś i zapraszam ponownie.